piątek, 20 maja

Projektowanie salonów sieciowych – jak wyróżnić swój sklep w galerii handlowej?

Centra handlowe i pasaże to miejsca, w których klient często może znaleźć wszystko, czego akurat potrzebuje. Zazwyczaj w każdej galerii ma do wyboru co najmniej kilka sklepów z odzieżą, z kosmetykami, z produktami dla dzieci czy też ze sprzętami RTV i AGD. Jak sprawić, aby wszedł właśnie do naszego sklepu? Bardzo istotne jest tutaj pierwsze wrażenie i wyróżnienie się na tle konkurencji. Aby osiągnąć oczekiwany rezultat, często trzeba zgłębić tajniki marketingu lub… zaufać profesjonalistom.

Jak zaprojektować sklep, aby wyróżnić go spośród innych sklepów w galerii handlowej?

Projektując sklep – niezależnie od tego, co w nim sprzedajemy – musimy zdawać sobie sprawę z faktu, że konsument przechodzący obok wejścia będzie odbierał lokal wszystkimi zmysłami. Istotne jest więc zaintrygowanie jego wzroku, słuchu, a nawet węchu. Nie każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, w jaki sposób pozyskuje się klientów. Wiedzą to przede wszystkim specjaliści od marketingu, którzy znają techniki oddziaływania na umysł konsumenta.

Przykładowo, projektując sklep jubilerski musimy stawiać na zimne światło i odbijające je powierzchnie, które sprawiają, że biżuteria rozbłyska. Z kolei projektując sklep z akcesoriami tekstylnymi do aranżacji wnętrz, stawiamy na ciepłe światło, przyjemną muzykę i słodkie zapachy, które kojarzą się z domem. Cała ta gra zmysłów ma przyciągnąć klienta, a także zachęcić go do powrotu – w końcu stanowi to cel każdego biznesmena.

Dlaczego warto zlecić zaprojektowanie sklepu profesjonalistom?

Projektowanie salonów sieciowych to usługa, z której może skorzystać każdy właściciel małego lub większego biznesu. Osoby zajmujące się aranżacją lokali komercyjnych posiadają wiedzę i doświadczenie w stosowaniu sztuczek, które przyciągają klientów. Podczas wykonywania swojej pracy biorą pod uwagę wiele czynników, w tym nawet pory dnia, w których klienci najliczniej przychodzą do galerii. Poznanie ich potrzeb pozwala projektantom stworzyć lokal będący odpowiedzią na oczekiwania, o których nawet sam konsument nie miał pojęcia. Dlaczego warto zlecić projektowanie salonów sieciowych?

Wynajem lokalu, w którym prowadzimy sprzedaż to spory koszt. Stratą byłoby zatem zaprzepaścić potencjał galerii jako miejsca, w którym pojawia się tak wielu klientów. Zyski ze sprzedaży powinny w pełni pokrywać koszty wynajmu takiego lokalu, a wbrew pozorom nie zawsze tak się dzieje. Problem często tkwi właśnie w aranżacji sklepu, która nie wyróżnia się na tle innych i nie przyciąga do siebie konsumentów. Aby to zmienić, trzeba zaufać tym, którzy odnieśli już sukces w dziedzinie projektowania sklepowych wnętrz – projektantom salonów sieciowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Strona korzysta z plików cookies, aby korzystać z naszego portalu zaakceptuj - politykę prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close